mandag 20. februar 2012

Frå ei bussreisandes dagbok

06:36
Eg runder hjørnet ned mot vegen der bussen går. Ser ein buss forsvinne i horisonten. Jaja. Det var vel 3-eren. Min buss går heldigvis ikkje før om fire minutt


06:38
9-eren kjem og går som seg hør og bør.


Berre to minutt att å fryse

06:42
6-eren er for sein. Igjen


06:48
Innser at bussen som forsvant over bakketoppen for fjorten minutt siden var bussen min. Fire minutt før ruta. Drøvtygger på mitt vennskap med Kolumbus mens kroppstemperaturen snik seg mot nye lågmål

Ser mange slike..



















Og endå fleire av desse:



Ser ein mann som låser opp ein bil. Drømmer om sykkelmotorvei og vår. Og om bybanen. Som tar litt lenger tid på jabnå. Men som aldri kjører før ruteida. Eller fem minutt etter. Og om Morten Abel og Svein Tang Wa som held konsert på banens første tur, som ikkje kjører heilt paralellt med jernbanen, men litt lenger oppe. Sånn at den erstatter buss og bil. Ikkje tog

07.08
Bussen min som skal gå 07:10 stopper, tek meg inn og freser mot horisonten. Stakkars den som bare måtte kle på ein unge før han gjekk og runder hjørnet kl 07:09.


Men det er ikkje mitt problem lenger

07:38
Vel inne på kontoret og med stigande kroppstemperatur får eg tak i ein slik


og halvtimen langs vegen ein stad på Sandnes er kun eit vagt minne. Kjenner eg meg rett kjøper eg ikkje bil i mårå heller


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar