onsdag 1. juni 2011

Om H-melk og grønnmaling

Det virker som eg har blitt litt meir medviten av alt denne skrivinga. Sist me var å å handla, kjøpte eg heller H-melk som haldt på å gå ut på dato enn den økologiske lettmelka eg hadde tenkt å kjøpe. Kjøpte og svin som var på vei ut av dato heller enn lam. Forhåpenligvis var det eit bidrag til at butikken fekk litt mindre søppel, samtidig som eg faktisk sparte nokre kroner. Så får det bli økologisk lettmelk og lam neste gong heller. Og tross alt så er det jo H-melk som gjer susen i latten og havregrøten.

Gjorde litt undersøkingar her om dagen etter eg hadde malt, og fant ut at det beste miljøalternativet for interiørmaling på marknaden sannsynligvis er Sens. Denne har EU-blomsten og svanemerket og i tillegg er den einaste interiørmalinga med NAAF-godkjenning. NAAF krever først EU-blomst og svanemerket, men har og tilleggkriterier i forhold til avdamping mens ein maler. Den eg mala med hadde berre EU-blomst og svanemerke, men var nestbeste alternativ då det ikkje gjekk å få så mørke fargar i Sens. Så får eg heller bruke beste alternativ når gutterommet skal malast etterkvart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar