lørdag 2. april 2011

Papirlaus


Då har eg bestillt meg digitalt lesebrett. Har lånt Marie sitt i ei veke nå, og til og med pus er overbevist. Ingen meir dra rundt på haugevis av utskrivne powerpointpresentasjonar og artiklar. No skal alle lagrast og lesast på ein nett liten sak. Sjølsagt med knallgrønt læromslag. Bærekraftig? Vel..  De er nå litt papir å spare på å ikkje skrive ut forelesningsnotat, fagartiklar etc. Ein del av pensumlitteraturen på indøk fins på ebok-format, og ein får til og med "teste" bøkene før ein kjøper. Genialt å ha med kun den lille saken i staden for å drasse rundt på mursteinlass av pensumlitteratur. Då er alle bøkene tilgjengelig alltid, bare eg tar med veska :) Genialt på buss og tog og di. Og dingsen har notat og bokmerkefunksjon som er must for studiebruk

I følge min personlige biliotekar, så blir ebøker å få lånt på norske bibliotek frå og med 4.april. Kan spare litt drassing på det og :) Dessuten så kan ein når som helst koble seg på nett (Amazon spanderer 3G for min del) og handle bøker og magasin. Så istedenfor å kjøpe eit dårlig magasin på glossy papir som går rett i søpla etter togturen, kan ein heller laste inn spennande ebøker på null komma svisj
Den lille saken har ei batteritid på ca 1mnd, og bruker kun straum kvar gong du blar. Kor mykje energi og skumle substanser som går med til produksjonen av lesebrettet er meg uvisst. Dersom nokon har eit godt verktøy for å finne ut slikt, så gje meg eit pling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar