onsdag 13. april 2011

Sjynt å kjøra buss

I går var eg på teateret og såg ENRON, the musical. Sjølsagt tok eg bussen, då den stoppe rett borti gata og til min store glede har begynt å gå mellom Sandnes og Stavanger kvart kvarter. Hurra for Kolumbus som har gjort det litt enklare å reise kollektivt. Dei skryt og av at dei snart og skal komme med ein APP til telefonen slik at eg kan sjekke kor bussen min befinne seg til eikvar tid. Så då sleppe eg å stå å fryse og vente unødig i november når eg skal til å busse til jobb igjen. Eg har forresten fått Kindlen min, og har lasta ned den økologiske thrilleren Forty signs of rain etter tips frå Stian :). Supert lesestoff og lesemåte for buss og tog

Tilbake til ENRON. ENRON-skandalen er pensum på INDØK i Stavanger.Jaha.. fint.. men ka er liksom bærekraftig med det då? Absolutt ingenting. Hverken rank and yank, keiserkrabbemodellen eller mark to market var spesiellt bærekraftige måter å drive business på i lengden viste det seg.. INDØK gjer fine verktøy til å unngå slike feilgrep samtidig som det er gull verdt å vite korleis dei som skal betale for dei bærekraftige prosjekta  tenkjer når dei tek avgjerdslene om investeringar. Dessuten er det skremmande kor fascinerande anvendt statistikk kan vere (men det er ei anna historie..)

I dag var eg ein tur innom Maren hos Multiconsult. Me er på planleggingsstadiet for eit heildagsseminar om BREEAM i regi av VVS-foreningen. Seminaret skal etter planen finne stad i Sandnes 11.oktober, så dei som er interesserte i miljøsertifisering av bygg må følge med for meir detaljer framover mot sommaren :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar