søndag 1. mai 2011

Turist i egen by

I staden for å sette oss i bilen og brenne nogen liter bensin på sedvanlig søndagsutflukt, bestemte me oss for å vere turistar i egen by. Me sette ungane i barnevogna og gjekk ned i Saes city for å sjå ka denne maidagen kunne bringe.


Som seg hør og bør på første mai, var det tivoli og stort sykkelstevne. Så det vart ein innholdsrik dag for både store og små. Nokre stranda kvalar hadde og tatt turen innom Sandnes Brygge med b(j)åten sin. Parade og tale fekk med og med oss deler av, og ordet bærekraftig vart nevnt iallefall ein gong i løpet av talen. Mulig Olav Thommesen har rett i at bærekraft er det nye internett. Eg håper og trur at han har rett i at bærekraft har kome for å bli

Inspirert av sykkelstevnet og alle dei barberte mannebeina innsmurt i  fett (i følge min far er det pga luftmotstanden, men særlig at marginane på sykkel er så små at mannebein må sjå slik ut.. arrest me if I'm wrong) ,


tok eg meg ein sykkeltur sjøl. Vart overraska at eg rett over motorveien for Kvadrat befant meg langt ute på bondelandet, 10 minutts sykkeltur heimefrå. Tok meg ein sving på Forus og, for å teste fascilitetane, men er ikkje imponert. Kor er det liksom meininga at syklistane skal ver? Var halvskummelt å sykle der sjøl med minimalt med trafikk. I sykkelbyen Sandnes burde det absolutt vore sykkelfelt på eit så stort industriområde med tusenvis av arbeidstakere der flesteparten bur innanfor sykkelavstand til jobben! Mange av bygningane der ute begynner å bli skikkelig bra energimessig, så nå er det snart på tide å følge opp på miljøsida med å legge til rette for syklistar. Heldigvis er det under planlegging sykkelmotorvei mellom Sandnes og Stavanger (hurra for dei som kjempar for denne!), sjøl om det faktisk går overraskande greit å sykle mellom Trones og Hillevåg sjøl i rushtida. Men Forus er desverre eit trist kapittel.


Eg fekk epost frå jobben om sykle-til-jobben aksjon fram mot sommaren. Håper kilometrane mine kan telle med i denne sjøl om eg er i permisjon. Å ha permisjon er på ein måte jobben min for tidå, så satser på poeng for å sykle fra og til bleieskift siden eg sykler rundt som ein levande reklameplakat :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar